loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

SEPEHR76 بازدید : 236 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دونده شب Night Runner - ویژه اندروید : پسر بچه از خواب پا میشود و خود را در همان کابوسی میبیند که همیشه در خواب میدید شما به او باید کمک کنید تا از اون رویای وحشتناک جنگل تاریک رهایی یابد و از آنجا خارج شود.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 80 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۰ میلیون بازیکن در سرار جهان

نصف کردن میوه های پر زرق و برق

به کار رفتن انیمیشن های زیبا

پیدا کردن لوبیای سحرآمزی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 126 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر سه بعدی اندروید پارالاکس 3D Parallax Background

لایو والپیپر 3D Parallax Background v1.7 اندروید یک والپیپر زنده فوق العاده طبیعی و زیباست که بصورت سه بعدی تحت لیسانس اپن جی ال ارائه شده است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 69 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a6/Advanced%20Task%20Manager.jpg

رم افزار مدیریت اجرا فایل ها و افزایش سرعت در گوشی های تحت سیستم عامل اندروید با عنوان Advanced Task Manager 3.0.2 که آخرین نسخه این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 257 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید

 

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید : یک گیم بسیار ساده و زیبا برای بردن پول یا دادن زندگیشما در این بازی باید از سرعت عمل زیادی برخوردار باشید و در مقابل وجود مار هایی سمی دست به ربودن پول ها بزنید این گیم با گرافیک معمولی وگیم پلی خوب بصورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 66 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla : اگر دوستدارید یک استدیو خوب با ساز های ضربی برای خود داشته باشید و با صدا های گوناگون تبل که خود مینوازید و صداهای دیگر موسیقی یک ملودی زیبا را خلق کنید این سرگرمی برای شما بهترین است تا هنر خود را به نمایش بگذارید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 63 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

نلود بازی فکری Prison Breakout 1.1 در این بازی هیجان انگیز شما باید به یک زندانی کمک کنید تا از سلول خود فرار کنید شما به او جهاتی را که می توانید از آنجا فرار کند را نشان دهید تا دست پلیس به او نرسد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 85 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Avernum-Escape-From-the-Pit

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Avernum: Escape From the Pit یک بازی ماجراجویانه سبک نقش بازی کردن می باشد که برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید طراحی گردیده است . در این بازی که بیش از ۳۰ ساعت گیم پلی را برایتان به ارمغان خواهد اورد می بایست در جهانی بزرگ و در یک خط داستانی حماسی منسجم ، اقدام به شورش و مبارزه برای آزادی کنید .

ویژگی ها :
- سه بخش مجزا و متفاوت برای انجام بازی
- ده ها ماموریت جانبی
- بیش از ۵۰ نبرد مختلف
- و …

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ضبط آسان صدا Easy Voice Recorder Pro

اگر میخواهید به آسانی و با کیفیت بسیار بالا صدا ضبط کنید بهتر است نرم افزار Easy Voice Recorder Pro را دانلود کنید و بر روی دیوایس اندروید خود نصب کنید. این نرم افزار با داشتن ویجت اختصاصی به شما این امکان را میدهد تا به سرعت و با کیفیت بسیار بالا صدای مورد ظر خود را نصب کنید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 82 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ر قصد دارید روی گوشی آندروید خود برنامه ای نصب کنید و روی حافظه گوشی برنامه نصب می شود و باعث میشود که گوشی شما دیگر جایی برای نصب برنامه ها و بازی ها نداشته باشد امروز راه حل این کا رو برا شما در سایت یک موبایل قرار میدهیم.برای استفاده از آموزش نصب نرم افزار و بازی روی مموری کارت آندروید به ادامه مطلب همراه شوید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 84 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت یک موبایل دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 91 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی ماموریت بحرانی اسوات Critical Missions: SWAT نسخه اندروید
دانلود بازی ماموریت بحرانی اسوات Critical Missions: SWAT v.2791 این بازی یکی از بازی های اعتیادآور آندروید می باشد در این بازی شما باید تمام گروگان هایی که در دست دشمنان است را نجات دهید و با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید همه دشمنان این بازی را نابود کنید تا شما برنده این بازی شگفت انگیز باشید این بازی جالب را می توانید بروی سیتم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب......بچه ها نظر یادتون نره
SEPEHR76 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر ماشین های مسابقه ای Racing Cars HD LIVE! Wallpaper
لایو والپیپر اندروید Racing Cars HD LIVE! Wallpaper که با انواع ماشین های مسابقه ای گوشی شما را زیبا می کند.شما می توانید با انتخاب آسمان پشت سر خود همچنین اشیا موجود در آسمان و انتخاب خودرو مورد علاقه خود و کمی اضافات دیگر یک لایو والپیپر اختصاصی داشته باشید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 61 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار پشتیبان گیر اس ام اس در اندروید SMS Backup & Restore Pro

اس ام اس های هر شخص شاید جزو مهمترین قسمت های گوشی هر شخص به حساب آید.گرفتن بک آپ بهترین کاری است که میشود انجام داد تا این اطلاعات همیشه حفظ شود و در مواقع ضرور این بک آپ را بازگردانی کرد.
نرم افزار اندروید SMS Backup And Restore Pro v6.20 اولین و قدرتمندترین نرم افزای است که اجازه گرفتن فایل بک آپ و ریستور کردن آن را به شما می دهد آن هم بصورت اتوماتیک و دستی و انتقال بک آپ به ایمیل و ذخیره اس ام اس ها با فرمت xml و تنظیمات مهم دیگر که با استفاده از این نرم افزار حتما با آن قابلیت ها را مشاهده خواهید کرد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ماجراجوی اندروید  GA5: Catacombs of the Undercity
دانلود بازی هیجانی و ماجراجوی دخمه GA5: Catacombs of the Undercity برای همه کاربران عزیز وب سایت یک موبایل قرار دادیم در این بازی با انداختن تاس ها و با ماجرای های جدید روبه رو می شوید و با گرگهای خبیثی که در کمین شما هستند مبارزه خواهید کرد و با انجام یک استراتژی خوب می توانید از مخمصه خود را نجات دهید و خود را از دخمه های تاریک و ازدست همه موجودات نجات دهید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 69 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

http://www.dl.yekmobile.com/2013/mohsen/m99/1.jpg

بازی هیجان انگیز به سوی مرگ Into the Dead که نسخه 1.4.3 خود را تازه منتشر کرده است را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
شهر پر از زامبی هست و زامبی ها به هر سمتی حمله میکنند و هر انسانی که باقی مانده باشد میخورند و شما جزو معدود افراد نجات یافته در این شهر هست ولی ماندن شما را نیز به سمت مرگ می کشاند پس باید زامبی ها را نابود کنید تا پیروز شوید و از مرگ رهایی یابید.
بازی هیجانی و ترسناک در اندروید یا بیش از 10 میلیون بار دانلود که دارای حجم نسبتا کمی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 

SEPEHR76 بازدید : 108 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید استراتژی تمدن ها LOS: Civilizations با گرافیک بالا
بازی استراتژی اندروید با گرافیک بالا و کاملا HD که با عنوان LOS: Civilizations در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
شما باید در این بازی تمام میدان های نبرد خود را بوسیله کارت های موجود در بازی کنترل کنید و پیروز میدان باشید.پیروز شدن در میدان جنگ های باستانی به سبک کارت بازی در برابر هزاران نفر بازیکن آنلاین بسیار سخت است. در این بازی شما باید از پایگاه خود به شدت محافظت کرده و ارتش خود را تقویت کنید تا بتوانید حریف را شکست دهید. در این بازی باید کارت های مخصوص را آزاد کنید. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را کسب کرده است . کارت های اعتیادآور و اکشن , نبرد ارتش های رقیب , سازگار با پردازنده AMR 7 و بالاتر , مطلع شدن از ویژگی تمدن های باستانی و ... از ویژگی های مهم و کاربردی این بازی اچ دی بسیار زیبا می باشد
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 92 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
hبازی جدید و اعتیادآور له کردن هیولاها Death Smasher اندروید
بازی اعتیادآور Death Smasher که دارای گرافیک جذاب وصداهای بسیار هماهنگ و فوق العاده یک بازی جذاب برای کاربران ایجاده کرده است.
در جهان موجودات بد و هیولاها و موجودات ترسناک پر شده است باید تمام آنها را نابود کنید و زمین را پاک کنید.
بازی به اینصورت است که شما باید با انگشت خود موجود بد را له کنید و هواستان به موجودات خوب و بی آزار هم باشد که آنها را اشتباهی نکشید
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 75 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz برای Symbian^3 Anna Belle

نیم باز Nimbuzz برای Symbian^3 Anna Belle - ورژن جدید و بروز شه از برنامه مسنجر که یک ابزار قدرتمند و کاربدی برای گوشی های سیمبیان میباشد شما با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید یک اتصال و کیفیت کاری با قابلیت های بالا را تجربه کنید.

دانلود در ادمه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی سرعت برای سکه Need for Kart ویژه اندروید
در این بازی ماشین شما باید رعت عمل بالایی داشته باشید و با سرعت زیاد باید تمام سکه هایی که در یک صخره دایره ای وجود دارد را جمع کنید و به مراحل بعد راه پیدا کنید شما می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 74 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

کاهش مصرف باتری در اندروید با نرم افزار Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro له همراه ویجت نسخه پروفشنال بصورت کاملا رایگان مانند همیشه از یک موبایل . کام
شما سزاوار یک باتری با شارژ طولانی برروی اندروید خود تا هستید.کافی است یکبار این برنامه را روی اندروید خود نصب کنید تا از معجزه آن آگاه شوید.بهینه سازی پردازش و سنسور و وای فای و مانیتور... اصل کار این برنامه است

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 107 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مردگان بیدار شده اند و شما در بین انبوهی از مردگان گیر افتاده اید و مجبور هستید برای زنده ماندن از این جهنم تمام آنها را نابود کنید اما تعداد آنها بسیار بالاست البته نگران نباشید شما یک سرباز حرفه ای و کاملا آموزش دیده اید و دارای سلاح های مدرن پس کمی تلاش کنید تا از این جهنم راه نجات را پیدا کنید.دقت کنید که زامبی ها در هر دور از بازی قوی و قوی تر می شوند پس قبل از بمباران هسته ای شهر را ترک کنید.همچنین بازی Undead Swarm 2 یک بازی سوم شخص است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 82 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی رانندگی مرگبار DeathDrive برای گوشی های اندروید
این بازی که از پرطرفدارترین بازی های ماشین باشد شما عزیزان باید با استفاده از ماشینی که دارید تمام ماشین های دیگر را نابود کنید تا بتوانید ماشین های جدید را باز کنید و به یاد داشته باشید که سکه هایی که در خیابان ریخته شده را جمع کرده تا ابزار های خود گسترش دهید این باری ذرا می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 88 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار بوزی باکس نسخه اندروید BusyBox Pro v9.7.5ایجاد امکانات فراوان با نرم افزار BusyBox Pro v9.7.5 اندروید که بیش از 2.5 میلیون بار دانلود یکی از ابزار های سیستمی محبوب در اندروید به حساب میرود.این برنامه حرفه ای برای اجرای راحت با Linux Kernel طراحی شده است.
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 93 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب و هیجانی تعمیر اتومبیل و اشیا مخفی که با استفاده از اشیا پنهانی که در گاراژ وجود دارد باید موستانگ خود را آنگونه که بازی از شما خواسته است درست کرده و مراحل را پشت سر بگذارید.
یک بازی کاملا متفاوت در سبک ماشینی اما از نوع دیگر با عنوان Fix My Car LITE Hidden Objects برای گوشی های اندروید در سایت 

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 71 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بسیار حرفه ای و کارآمد پخش کننده صدا PlayerPro Music Player که داری لیست پخش آهنگ ها تصاویر هنرمندان مرورگر پخش ویدیو و ... یکی از ویژگی ها این نر مافزار سرچ کردن متن آهنگ ها با استفاده از برچسب های آهنگ و صدای بسیار دالبی مخصوصا برای گوشی های اچ تی سی توصیه می شود این پخش کننده صدا را دانلود از ادامه مطلب دانلوئ کنید.

دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 1,474
  • بازدید کلی : 21,013