loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

amir بازدید : 248 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

افزایش چشمگیر عمر باتری در اندروید ال- بررسی پروژه ولتا توسط Ars Technica

واحد خبر mobile.ir : پس از عرضه نسخه کیت کت و ارائه به‌روز رسانی‌های مختلف برای آن در چند ماه اخیر، زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی جدیدترین نسخه اندروید -- ملقب به اندروید ال (Android L) -- از طرف شرکت گوگل به گوش رسید. این موضوع در جریان کنفرانس برنامه‌نویسان گوگل مطرح شد و گوگل با رونمایی از نسخه پیش‌نمایش اندروید ال، از عرضه قریب‌الوقوع این محصول جدید خبر داد. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به بهبود قسمت اعلانات (notifications)، افزایش امکانات امنیتی، رابط کاربری متحول شده و افزایش عمر باتری اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به ویژگی افزایش عمر باتری در اندروید‌ ال بپردازیم.

همواره شاهد آن بوده‌ایم که در هنگام انتخاب یک تلفن همراه هوشمند، عمر باتری عاملی تاثیرگذار بود‌ه است. از‌این‌رو گوگل در عرضه نسخه آتی اندروید (اندروید ال)، بهبود عمر باتری را یکی از اهداف کلیدی خود قرار داده است.

پس از عرضه هر نسخه از اندروید، گوگل با انجام یک پروژه سعی در پی بردن به نقطه ضعف آن داشته و خود را ملزم می‌کند تا برای رفع آن از حداکثر ظرفیت سیستم عامل استفاده کند. در اندروید آبنبات ژله‌ای (Jelly Bean) پروژه باتر (ProjectButter) را داشتیم که تلاشی همه‌جانبه بود تا بتوان انیمیشن‌های واسط کاربری را با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا کرد. در اندروید کیت‌کت (Kit Kat) نظاره‌گر پروژه اسولت (Project Svelte) بودیم که سعی داشت سیستم عامل را تنها با 512 مگابایت رم اجرا کند. اکنون، در آستانه عرضه اندروید ال، با پروژه ولتا (Project Volta) روبرو هستیم که سعی در افزایش عمر باتری در دستگاه‌های اندرویدی دارد.

amir بازدید : 237 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (3)

چرا آمازون دست به تولید گوشی جدید زد؟ گفتگوی نیویورک تایمز با جف بزوس مدیرعامل آمازون

واحد خبر mobile.ir :  اندکی پس از معرفی نخستین گوشی آمازون به نام فایر‌فون که در روز چهارشنبه 18 جون 2014 (28 خرداد 1393) معرفی گردید، فرهاد منجو – روزنامه‌نگار نیویورک تایمز – مصاحبه ای را با جف بزوس – موسس و مدیر عامل آمازون – ترتیب داد که موضوع آن درباره این گوشی جدید و اهداف آمازون در تجارت گوشی‌های هوشمند بود.

روزنامه‌نگار نیویورک تایمز در متن ویرایش شده مصاحبه خود اظهار تأسف کرده که مکتوب نمودن مصاحبه‌اش با آقای بزوس، حق مطلب را در مورد خنده‌های پرنشاط ایشان در طول مصاحبه ادا نکند. در ادامه ترجمه این مصاحبه را می‌بینید.

سؤال- چرا اقدام به تولید گوشی کردید؟

جواب- روند توسعه محصولات ما همیشه به یک صورت شروع می‌‌شود. در ابتدای کار هرگز نمی‌گوییم: « ما باید محصول X را بسازیم. » بلکه می‌گوییم: « اگر قرار باشد محصول X را بسازیم، چه طور می‌توانیم تفاوت ایجاد کنیم؟ چه طور می‌توانیم آن را بهتر کنیم؟ » و متفاوت بودن کافی نیست. مهم آن است که پس از عبور از فیلتر توجه به مشتریان متفاوت باشد. بدون درنظر گرفتن این فیلتر، متفاوت بودن آسان است. اما محصول باید کارآمد باشد.

سؤال- اما فکر نمی‌کنید خیلی دیر وارد این بازار شده باشید؟

جواب- من فکر می‌کنم در سیر تکاملی گوشی‌های هوشمند، ما هنوز اول راه هستیم. نمی‌خواهم قبل از داشتن تمام حقایق قضاوت کنم، اما هنوز بر این باورم که این وسیله بدون سیم پیشرفت چشمگیری خواهد داشت.

اگر تنها پنج، شش، یا هفت سال به عقب برگردیم صحبت از شرکتهای دیگری نظیر نوکیا، بلکبری، و بقیه است که ایفاگر نقش هستند. در این عرصه وضعیت به سرعت تغییر می‌کند.

amir بازدید : 232 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی گردش با اسکیت True Skate v1.01 در این بازی هیجان انگیز شما عزیزان با لمس کردن صفحه گوشی خود می توانید اسکیت بازی کنید و به سمت بالا و پاین پرش کنید و حتی با کمی فشار می توانید ترمز بگیرید این بازی دارای مراحل مختلفی می باشد که با نصب این بازی بروی سیستم عامل اندروید خود از آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 163 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی The Walking Dead: Assault به معنای قدم زدن مردگان می باشد .در این بازی ، به هر جا که بروید ، زامبی ها را مشاهده خواهید کرد . تنها تعدادی از افراد نجات یافته اند که عبارتنتد از : ریک، گلن، شین، کارل، آندریا، لری . این شخصیت ها باید تمامی سعی خود را به کار برده و زامبی ها را نابود کنند . از توانایی های خود استفاده کنید و زامبی ها را برای همیشه از بین ببرید . این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب نموده و یکی از برترین و بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . برای اجرای این بازی ، باید حداقل رم ۵۱۲ مگابایت داشته باشید .لازم به ذکر است که این بازی برای دیتا های Mali ، PowerVR و Tegra منتشر شده است که هم اکنون می توانید دیتای مورد نظر گوشی خود را از وبسایت اندرویدها دریافت کنید .

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 103 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

دانلود در ادامه طلب

amir بازدید : 80 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۰ میلیون بازیکن در سرار جهان

نصف کردن میوه های پر زرق و برق

به کار رفتن انیمیشن های زیبا

پیدا کردن لوبیای سحرآمزی

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 90 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عصر زامبی ها Age of Zombies 1.0.8 در این بازی هیجان انگیز شما عزیزان با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید باید زامبی هایی که به سمت شما حمله می کنند را نابود کرده تا بتوانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کند و ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 85 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فکری Fantashooting v.2.12 برای اندروید - جدیدترین ورژن بازی شوتینگ فانتا و ماجرای این بازی از این قرار است که دو دانش آموز از موسسه جنگاوری فانتزی پس از فارق التحصیلی , در پی مبارزه با هیولا های ترسناک به جنگل وحشی میروند اما انها با چیزهایی عجیب مواجه می شوند که.... و این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.
ویژگی های بازی :
- 3D جوی استیک تیرانداز
- بازی اکشن
- ثروت از سلاح های بازی ، لذت بردن از اثرات سلاح و شگفتی ان.
- تغییر لوازم: دخالت دشمن و یا آسیب رساندن به اموال ناشی از حمله غیر منتظره.
- تغییرات آب و هوا، اولین هیولا تغییر خواهد کرد
- احضار قدرتمند مجموعه ای کامل سه موجودات جادویی به شما کمک کند.
- صفحه نمایش بازی باور نکردنی است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 87 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید : در رقابت های مشت زنی شرکت کنید و با قهرمان های بسیاری رو به رو شوید و برای آنها چالش بوجود بیاورید و آنها را شکست بدهید بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیکی کارتونی و زیبا برای اندروید طراحی شده است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 81 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جایگاه فرشتگان Where Angels Cry اندروید : در معبدی قدیمی هیچ یک از اشبا سرجای خود قرار ندارند شما در این بازی باید به این معبد کمک کنید تا هر یک از اشیا پیدا شده و در سرجای خود قرار گرفته شود بازی گم با گرافیک خوب وگیم پلی روانی است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 82 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هابیت دونده ماهر Hobbit Jetpack Runner 1.3 در این بازی سرگرم کننده هابیت با جتی که به پشت خود بسته است قصد جمع کردن سکه ها را دارد اما مراقب حیواناتی که در بین راه وجود دارد باشید و با جمع کردن سکه ها می توانید از مغازه خرید کنید و وسایل خود را ارتقاء دهید این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 63 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

نلود بازی فکری Prison Breakout 1.1 در این بازی هیجان انگیز شما باید به یک زندانی کمک کنید تا از سلول خود فرار کنید شما به او جهاتی را که می توانید از آنجا فرار کند را نشان دهید تا دست پلیس به او نرسد این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 78 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موتورسواری در کویر Desert Motocross Free v.1.0.2 در این بازی شما سوار بر موتور مسابقه می دهید و از تمام موانع ها و مشکلاتی که بر سر راه دارید عبور کنید این مسابقه در کویر انجام می شود این بازی هیجان زیادی دارد که شما می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 72 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار قرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید : شما میتوانید کار خود را بر روی یک مدل شروع کنید و با توجه به آنچه که در ذهن دارید چهره او را تغییر دهید و به صورتی که خود میپسندید در بیاورید در حقیقت شما با این برنامه یک چهره نگار حرفه ای میشوید و تجربه ای تازه را برای خود به وجود می آورید
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 155 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پر طرفدار و زیبای Flight Simulator Boeing Hawaii شبیح ساز پرواز بوینگ که برای هاوای است و شما باید بر فراز این شهر به پرواز در بیاید و از کلید های کنترلی به نحوه احسنت استفاده کنید و پرواز را تجربه کنید و ماموریت های خود را انجام دهید و از امکانات ویژه از جمله  گرافک بسیار بالا و صدای سه بعدی شبح سازو کنترول های سرما و گرما و ...بهره ببرید توصیه می شود این بازی اندرویدی را دانلود کنید .
 دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 76 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

شکارچی و سحر سیاه Bounty Hunter: Black Dawn - یک گیم آر پی جی زیبا در چهار کلاس و بیش از 100 مهارت وتجهیزات مدرن تا سرد که در طول مبارزه بدست می آورید شروع میشود وبا سلاح های در اختیار داشته به مبارزه در ابعاد نقشه ای بزرگ به چالش کشیدن دشمنان وهمنطور آنلاین انجام میگیرد.
کلاس ها و مهارت ها:
* چهار کلاس با ویژگی های منحصر به فرد
* هشت ماجراجویان با پیشینه های مختلف
* گمرک سبک بازی های متنوع
* صدها نفر از مهارت ها و ترکیب های متعدد
لانگ ماجراجویی:
* مناظر بزرگ در نقشه های پیچیده و سرگرم کننده برای کشف
* روایت همه جانبه اصلی با داستانهایی از شاخه خنده دار

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 86 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه ای کامل از کدهای مخفی و کاربردی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که بد نیست اطلاعاتی در مورد عملکرد و تست برخی قسمت های گوشی خود را بدست آورید.البته در استفاده از این کدها دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 75 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه پرو آنتی ویروس AVG نسخه Mobile AntiVirus Security PRO 3.2.4 که در گوگل پلی بیش از 100 هزار بار خریداری شده است.این آنتی ویروس به قیمت 10 دلار در گوگل پلی فروخته می شود که می توانید هم اکنون بصورت رایگان دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 82 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ر قصد دارید روی گوشی آندروید خود برنامه ای نصب کنید و روی حافظه گوشی برنامه نصب می شود و باعث میشود که گوشی شما دیگر جایی برای نصب برنامه ها و بازی ها نداشته باشد امروز راه حل این کا رو برا شما در سایت یک موبایل قرار میدهیم.برای استفاده از آموزش نصب نرم افزار و بازی روی مموری کارت آندروید به ادامه مطلب همراه شوید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 80 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

در بعضی موارد ممکن است شما قصد دانلود بازی را داشته باشید که از گرافیک بالایی برخوردار باشد.اما زمانی که قصد دانلود بازی را دارید با دو لینک برای دانلود رو به رو می شوید.که برروی یک نوشته شده است دانلود بازی و لینک دیگر نوشته شده است دانلود گیم دیتا بازی که ممکن است برخی از دوستان ندانند چگونه باید ابن نوع بازی ها را نصب کنند پس اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

دانلود در ادامه مطلب/////نظر بدید

amir بازدید : 74 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

کاهش مصرف باتری در اندروید با نرم افزار Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro له همراه ویجت نسخه پروفشنال بصورت کاملا رایگان مانند همیشه از یک موبایل . کام
شما سزاوار یک باتری با شارژ طولانی برروی اندروید خود تا هستید.کافی است یکبار این برنامه را روی اندروید خود نصب کنید تا از معجزه آن آگاه شوید.بهینه سازی پردازش و سنسور و وای فای و مانیتور... اصل کار این برنامه است

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 107 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مردگان بیدار شده اند و شما در بین انبوهی از مردگان گیر افتاده اید و مجبور هستید برای زنده ماندن از این جهنم تمام آنها را نابود کنید اما تعداد آنها بسیار بالاست البته نگران نباشید شما یک سرباز حرفه ای و کاملا آموزش دیده اید و دارای سلاح های مدرن پس کمی تلاش کنید تا از این جهنم راه نجات را پیدا کنید.دقت کنید که زامبی ها در هر دور از بازی قوی و قوی تر می شوند پس قبل از بمباران هسته ای شهر را ترک کنید.همچنین بازی Undead Swarm 2 یک بازی سوم شخص است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 93 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب و هیجانی تعمیر اتومبیل و اشیا مخفی که با استفاده از اشیا پنهانی که در گاراژ وجود دارد باید موستانگ خود را آنگونه که بازی از شما خواسته است درست کرده و مراحل را پشت سر بگذارید.
یک بازی کاملا متفاوت در سبک ماشینی اما از نوع دیگر با عنوان Fix My Car LITE Hidden Objects برای گوشی های اندروید در سایت 

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 71 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بسیار حرفه ای و کارآمد پخش کننده صدا PlayerPro Music Player که داری لیست پخش آهنگ ها تصاویر هنرمندان مرورگر پخش ویدیو و ... یکی از ویژگی ها این نر مافزار سرچ کردن متن آهنگ ها با استفاده از برچسب های آهنگ و صدای بسیار دالبی مخصوصا برای گوشی های اچ تی سی توصیه می شود این پخش کننده صدا را دانلود از ادامه مطلب دانلوئ کنید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 103 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلودلایو والپیپیر های nature pro hd live wallpaper طبیعت زنده اندروید که داری تصاویر متحرکی از طبیعت برای زینت بخشیدن به محیط گوشی شما این پک شامل بهترین و زیباترین عکس های حیات وحش و امکانات ویژه است

ویژگی ها:
دو پوسته شب وروز
6 طرح رنگی با طیف های بال
تصاویری از 8 نوع درخت های کمیاب جهان
روشن و خاموش کردن لایه های انیمیشنی
پشتیبانی از زبان

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 83 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جامپینگ PiPi!Doodle Jump HD! ویژه اندروید : دانلود مینی گیم رایگان و فوق العاده سرگرم کننده که به صورت اچ دی با رزولوشن بالا بر روی سیستم عامل آندروید گوشی شما عرضه شده است شما در این بازی باید پل ها را یکی یکی با پرش طی کنید و از مانع ار جمله سنجاقک ها بمب ها و راکن ها عبور کرده و با گذرندان مراحل کسب امتیاز کرده و رکورد بزنید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 70 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی نجات ری Rescue Ray - اندروید : یک اسن آبی داستانی ماجراجویانه با یک هواپیما برای نجات ری آغاز کرده است و او این کار در 60 مرحله هیجان بر انگیز و اکشن به انجام میرساند
چگونه به بازی؟
• تمرکز خود را فقط بر روی موشک های و بمب ها بگذارید!
• اطمینان حاصل کنید که به شما برخورد نکند!
• اجازه ندهید که خرس هاحمله کنند!
امکانات
• 60 سطح هیجان انگیز
• 3 تم باور نکردنی
• 6 انواع بمب
• 3 و powerups
• انسان برای نجات
• خرس های قطبی
• فوران آتشفشان

برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید

amir بازدید : 66 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جنگ برای پیروزی در رقابت Buggy Climb Race - بازی موتور سواری اندروید : در رقابتی پر از هیجان شرکت کنید و برای پیروزی از هر روشی استفاده کنید بازی دارای گرافیکی کارتونی و گیم پلی خوب ویژه موبایل های شما از سایت یک موبایل ارئه شده است.

دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 73 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پلیس در مسابقات سرعت Police Speed Racing - دانلود بازی مهیج اندروید : وارد رقابت های خیابانی شوید وماشین های مورد تخلف را دستگیر کنید و آرامش را به جاده های و بزرگراه ها برگردانید پس برای گرفتن رانندگان خیابانی دستفرمون خود را خوب کنید.

دانلود در ادامه مطلب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 177
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 1,484
  • بازدید کلی : 21,023