loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

SEPEHR76 بازدید : 270 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی اژدها و کفاش Dragon & Shoemaker - دانلود برای اندروید

ازی اژدها و کفاش Dragon & Shoemaker - دانلود برای اندروید : پسر کفاشی قصد دارد به تنهایی با اژدها یی ویرانگر دست و پنجه نرم کند و او را رام خود کند تا افسانه ای تازه ای خلق کند بازی یک گیم ماجراجویی با گیم پلی عالی و گرافیک خوب میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 236 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دونده شب Night Runner - ویژه اندروید : پسر بچه از خواب پا میشود و خود را در همان کابوسی میبیند که همیشه در خواب میدید شما به او باید کمک کنید تا از اون رویای وحشتناک جنگل تاریک رهایی یابد و از آنجا خارج شود.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 231 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی گردش با اسکیت True Skate v1.01 در این بازی هیجان انگیز شما عزیزان با لمس کردن صفحه گوشی خود می توانید اسکیت بازی کنید و به سمت بالا و پاین پرش کنید و حتی با کمی فشار می توانید ترمز بگیرید این بازی دارای مراحل مختلفی می باشد که با نصب این بازی بروی سیستم عامل اندروید خود از آن لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 163 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی The Walking Dead: Assault به معنای قدم زدن مردگان می باشد .در این بازی ، به هر جا که بروید ، زامبی ها را مشاهده خواهید کرد . تنها تعدادی از افراد نجات یافته اند که عبارتنتد از : ریک، گلن، شین، کارل، آندریا، لری . این شخصیت ها باید تمامی سعی خود را به کار برده و زامبی ها را نابود کنند . از توانایی های خود استفاده کنید و زامبی ها را برای همیشه از بین ببرید . این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۵ را کسب نموده و یکی از برترین و بهترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . برای اجرای این بازی ، باید حداقل رم ۵۱۲ مگابایت داشته باشید .لازم به ذکر است که این بازی برای دیتا های Mali ، PowerVR و Tegra منتشر شده است که هم اکنون می توانید دیتای مورد نظر گوشی خود را از وبسایت اندرویدها دریافت کنید .

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 103 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

دانلود در ادامه طلب

amir بازدید : 90 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عصر زامبی ها Age of Zombies 1.0.8 در این بازی هیجان انگیز شما عزیزان با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید باید زامبی هایی که به سمت شما حمله می کنند را نابود کرده تا بتوانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کند و ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 84 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فکری Fantashooting v.2.12 برای اندروید - جدیدترین ورژن بازی شوتینگ فانتا و ماجرای این بازی از این قرار است که دو دانش آموز از موسسه جنگاوری فانتزی پس از فارق التحصیلی , در پی مبارزه با هیولا های ترسناک به جنگل وحشی میروند اما انها با چیزهایی عجیب مواجه می شوند که.... و این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.
ویژگی های بازی :
- 3D جوی استیک تیرانداز
- بازی اکشن
- ثروت از سلاح های بازی ، لذت بردن از اثرات سلاح و شگفتی ان.
- تغییر لوازم: دخالت دشمن و یا آسیب رساندن به اموال ناشی از حمله غیر منتظره.
- تغییرات آب و هوا، اولین هیولا تغییر خواهد کرد
- احضار قدرتمند مجموعه ای کامل سه موجودات جادویی به شما کمک کند.
- صفحه نمایش بازی باور نکردنی است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 87 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید : در رقابت های مشت زنی شرکت کنید و با قهرمان های بسیاری رو به رو شوید و برای آنها چالش بوجود بیاورید و آنها را شکست بدهید بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیکی کارتونی و زیبا برای اندروید طراحی شده است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 83 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید

پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید : بازی پرندگان عصبانی انگری بردز یکی از قویترین گیم های اندروید میباشد و در این قسمت پرندگان ما برای جنگ و انتقام خود با خوک ستاره ی مرگ رو به رو میشوند و جنگی فضایی را به راه میاندازند شما در این بازی با گرافیک با و کیفیت اچ دی در هشتاد مرحله سرگرم کننده در چند سطح و تم هایی زیبا به رقابت و بازی میپردازید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 82 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هابیت دونده ماهر Hobbit Jetpack Runner 1.3 در این بازی سرگرم کننده هابیت با جتی که به پشت خود بسته است قصد جمع کردن سکه ها را دارد اما مراقب حیواناتی که در بین راه وجود دارد باشید و با جمع کردن سکه ها می توانید از مغازه خرید کنید و وسایل خود را ارتقاء دهید این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 257 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید

 

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید : یک گیم بسیار ساده و زیبا برای بردن پول یا دادن زندگیشما در این بازی باید از سرعت عمل زیادی برخوردار باشید و در مقابل وجود مار هایی سمی دست به ربودن پول ها بزنید این گیم با گرافیک معمولی وگیم پلی خوب بصورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 65 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla : اگر دوستدارید یک استدیو خوب با ساز های ضربی برای خود داشته باشید و با صدا های گوناگون تبل که خود مینوازید و صداهای دیگر موسیقی یک ملودی زیبا را خلق کنید این سرگرمی برای شما بهترین است تا هنر خود را به نمایش بگذارید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 74 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Riptide GP2

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

چندی پیش شاهد منتشر شدن نسخه اول معروف ترین بازی جت اسکی اندروید بودیم و اکنون پس از کسب یک موفقیت بزرگ ، Riptide GP2 منتشر گردیده است . این نسخه نسبت به ویرایش اولیه آن تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات شامل امکان بازی به صورت آنلاین ، جت اکسی های متعدد و شیک ، بهبود یافتن گرافیک ، وجود حالت های حرفه ای و افزوده شدن مراحل جدید  می باشد . شما باید در ساحل های پر زرق و برق ، با حمله رعد آسا از دوستان خود پیشی گرفته و برنده مسابقه شوید . اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، این بازی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت بازی به صورت آنلاین

بهینه سازی شده برای تگرا ۳

مراحل جالب  وهیجانی

گرافیک HD بازی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 80 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Palmary Weather Premium v1.27

 

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار Palmary Weather Premium، بهترین و گرافیکی ترین نرم افزار برای پیش بینی وضع هوا می باشد. اگر تا به اکنون از سایر نرم افزار ها در زمینه پیش بینی هوا استفاده کرده اید، آن ها را کنار گذاشته و این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. رابط کاربری این نرم افزار، فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد. این نرم افزار قابلیت آن را دارد تا آب و هوای شهر مورد نظر شما را از ۱-۱۵ روز پیش بینی کند. همچنین، شما می توانید جزئیات وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر خود را مشاهده کنید

ویژگی های اصلی:

ارائه نمودار های مختلف در زمینه میزان بارش، دما و رطوبت

در دسترس بودن تنظیمات به روز رسانی خودکار

قابلیت پیش بینی به صورت ۱۲ تا ۴۸ ساعت

۶۸۰۰۰ مکان موجود در این نرم افزار

در دسترس بودن ۱۰ ویدجت اصلی

تعیین موقعیت با استفاده از GPS

اعلام هشدار آب و هوایی

پیش بینی ۲ الی ۱۵ روزه

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 78 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی موتورسواری در کویر Desert Motocross Free v.1.0.2 در این بازی شما سوار بر موتور مسابقه می دهید و از تمام موانع ها و مشکلاتی که بر سر راه دارید عبور کنید این مسابقه در کویر انجام می شود این بازی هیجان زیادی دارد که شما می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 85 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Avernum-Escape-From-the-Pit

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Avernum: Escape From the Pit یک بازی ماجراجویانه سبک نقش بازی کردن می باشد که برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید طراحی گردیده است . در این بازی که بیش از ۳۰ ساعت گیم پلی را برایتان به ارمغان خواهد اورد می بایست در جهانی بزرگ و در یک خط داستانی حماسی منسجم ، اقدام به شورش و مبارزه برای آزادی کنید .

ویژگی ها :
- سه بخش مجزا و متفاوت برای انجام بازی
- ده ها ماموریت جانبی
- بیش از ۵۰ نبرد مختلف
- و …

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 72 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار قرتمند تغییر چهره آندروژن Androgen - ویژه اندروید : شما میتوانید کار خود را بر روی یک مدل شروع کنید و با توجه به آنچه که در ذهن دارید چهره او را تغییر دهید و به صورتی که خود میپسندید در بیاورید در حقیقت شما با این برنامه یک چهره نگار حرفه ای میشوید و تجربه ای تازه را برای خود به وجود می آورید
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 155 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی پر طرفدار و زیبای Flight Simulator Boeing Hawaii شبیح ساز پرواز بوینگ که برای هاوای است و شما باید بر فراز این شهر به پرواز در بیاید و از کلید های کنترلی به نحوه احسنت استفاده کنید و پرواز را تجربه کنید و ماموریت های خود را انجام دهید و از امکانات ویژه از جمله  گرافک بسیار بالا و صدای سه بعدی شبح سازو کنترول های سرما و گرما و ...بهره ببرید توصیه می شود این بازی اندرویدی را دانلود کنید .
 دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 75 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

شکارچی و سحر سیاه Bounty Hunter: Black Dawn - یک گیم آر پی جی زیبا در چهار کلاس و بیش از 100 مهارت وتجهیزات مدرن تا سرد که در طول مبارزه بدست می آورید شروع میشود وبا سلاح های در اختیار داشته به مبارزه در ابعاد نقشه ای بزرگ به چالش کشیدن دشمنان وهمنطور آنلاین انجام میگیرد.
کلاس ها و مهارت ها:
* چهار کلاس با ویژگی های منحصر به فرد
* هشت ماجراجویان با پیشینه های مختلف
* گمرک سبک بازی های متنوع
* صدها نفر از مهارت ها و ترکیب های متعدد
لانگ ماجراجویی:
* مناظر بزرگ در نقشه های پیچیده و سرگرم کننده برای کشف
* روایت همه جانبه اصلی با داستانهایی از شاخه خنده دار

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 79 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

زی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 92 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

محافظت از صلح Peacekeeper بازی اندرویدی

 

صلح بان Peacekeeper 1.0 بازی اندروید : هنگامی که دشمن به شهر شما حمله میکند شما چه کاری انجام میدهید ؟ هزار نفر در دشمنان باطل به شهر شما حمله کرده اند و شما به عنوان صلح بان باید حمله های انها را دفع کنید و به مقابله با آنها بپردازید و آنها را با شکست از شهر خود بیرون کنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 80 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی سه بعدی رانندگی کامیون هیولا 3D Monster Truck Driving اندروید
دانلود بازی سه بعدی رانندگی کامیون هیولا 3D Monster Truck Driving v1.5 در این بازی شما با انواع ماشین هایی که تا حالا با ان رانندگی نکرین بازی می کنید این بازی در محیط سه بعدی و در کوه ها و جنگل ها قرار دارد این را به یاد داشنه باشید که در بین را مسابقه گنج هایی وجود دارد که باید آنها را جمع کنید واین بازی دارای 100 مراحل مختلفی می باشد که قابل نصب بروی گوشی اندروید می باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 84 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت یک موبایل دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 310 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی استراتژی توی دفنس دوم Toy Defense 2 اندروید
وی دفنس یک بازی استراتژی به تمام معنا برای گوشی های اندروید می باشد. بازی Toy Defense 2 v1.2 با میلیون ها کاربر و طرفدار در سرتاسر دنیا به یکی از بازی های جذاب و هیجانی تبدیل شده است که در سبک دفاعی و استراتژی جزو بهترین ها می باشد.
شرکت در ماموریت های مختلف و جنگ های وسیع از سواحل دریا گرفته تا جنگهای سر سبز و صحراهای شمال آفریقا جزو میدان های نبرد شما می باشند.گیم پلی بازی در سبک بازی دفاع از قلعه می باشد اما کمی جذاب تر و دارای 72 مرحله و سه جهان از جنگ های صلیبی ,نبرد استالینگراد و جنگ ارباب ها با الهام گرفتن از سلاح های واقعی و منحصر به فرد برای یک جنگ تمام عیار در بازی Toy Defense 2 ; اندروید که باید ارتش شما برای دفاع از پایگاه های نظامی خود جهت مبارزه با انواع تهاجم ها آماده باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر ماشین های مسابقه ای Racing Cars HD LIVE! Wallpaper
لایو والپیپر اندروید Racing Cars HD LIVE! Wallpaper که با انواع ماشین های مسابقه ای گوشی شما را زیبا می کند.شما می توانید با انتخاب آسمان پشت سر خود همچنین اشیا موجود در آسمان و انتخاب خودرو مورد علاقه خود و کمی اضافات دیگر یک لایو والپیپر اختصاصی داشته باشید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید رنجر تنها The Lone Ranger
دانلود بازی رنجر تنها The Lone Ranger v.1.0.0 در این بازی شما قهرمان داستان می باشید و در این بازی هیجان انگیز شما سوار بر اسب زیبای خود به سمت شهر تگزاس رنجر می روید شما در این شهر باید تمام افراد قانون شکن را مجازات کنید و با حرص و فساد انسان ها مبارزه کنید تا آرامش را به این شهر بازگردانید این بازی اکشن قابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.
دالود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ماجراجوی اندروید  GA5: Catacombs of the Undercity
دانلود بازی هیجانی و ماجراجوی دخمه GA5: Catacombs of the Undercity برای همه کاربران عزیز وب سایت یک موبایل قرار دادیم در این بازی با انداختن تاس ها و با ماجرای های جدید روبه رو می شوید و با گرگهای خبیثی که در کمین شما هستند مبارزه خواهید کرد و با انجام یک استراتژی خوب می توانید از مخمصه خود را نجات دهید و خود را از دخمه های تاریک و ازدست همه موجودات نجات دهید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 69 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

http://www.dl.yekmobile.com/2013/mohsen/m99/1.jpg

بازی هیجان انگیز به سوی مرگ Into the Dead که نسخه 1.4.3 خود را تازه منتشر کرده است را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
شهر پر از زامبی هست و زامبی ها به هر سمتی حمله میکنند و هر انسانی که باقی مانده باشد میخورند و شما جزو معدود افراد نجات یافته در این شهر هست ولی ماندن شما را نیز به سمت مرگ می کشاند پس باید زامبی ها را نابود کنید تا پیروز شوید و از مرگ رهایی یابید.
بازی هیجانی و ترسناک در اندروید یا بیش از 10 میلیون بار دانلود که دارای حجم نسبتا کمی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 

SEPEHR76 بازدید : 88 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دفاع از برج

بازیTowers of Chaos- Demon Defense یک بازی فوق العاده جذاب و زیبا با گرافیک خوب می باشد که برروی سیستم عامل اندروید قابل نصب است.
در جستجو انتقام در عصر روح شیاطین تشنه به خون انسان که شما باید با ساخت تجهزیات دفاعی که در قلعه خود دارید از انسان ها دفاع کنیدو
یک بازی در سبک بازی های دفاعی با امکانات و تجهیزات و گیم پلی عالی یا 20 نقشه منحصر بخ فرد و 4 جهان متفاوت که هم اکنون از سایت یک موبایل قابل دانلود است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 108 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید استراتژی تمدن ها LOS: Civilizations با گرافیک بالا
بازی استراتژی اندروید با گرافیک بالا و کاملا HD که با عنوان LOS: Civilizations در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
شما باید در این بازی تمام میدان های نبرد خود را بوسیله کارت های موجود در بازی کنترل کنید و پیروز میدان باشید.پیروز شدن در میدان جنگ های باستانی به سبک کارت بازی در برابر هزاران نفر بازیکن آنلاین بسیار سخت است. در این بازی شما باید از پایگاه خود به شدت محافظت کرده و ارتش خود را تقویت کنید تا بتوانید حریف را شکست دهید. در این بازی باید کارت های مخصوص را آزاد کنید. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را کسب کرده است . کارت های اعتیادآور و اکشن , نبرد ارتش های رقیب , سازگار با پردازنده AMR 7 و بالاتر , مطلع شدن از ویژگی تمدن های باستانی و ... از ویژگی های مهم و کاربردی این بازی اچ دی بسیار زیبا می باشد
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 92 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
hبازی جدید و اعتیادآور له کردن هیولاها Death Smasher اندروید
بازی اعتیادآور Death Smasher که دارای گرافیک جذاب وصداهای بسیار هماهنگ و فوق العاده یک بازی جذاب برای کاربران ایجاده کرده است.
در جهان موجودات بد و هیولاها و موجودات ترسناک پر شده است باید تمام آنها را نابود کنید و زمین را پاک کنید.
بازی به اینصورت است که شما باید با انگشت خود موجود بد را له کنید و هواستان به موجودات خوب و بی آزار هم باشد که آنها را اشتباهی نکشید
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 75 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz برای Symbian^3 Anna Belle

نیم باز Nimbuzz برای Symbian^3 Anna Belle - ورژن جدید و بروز شه از برنامه مسنجر که یک ابزار قدرتمند و کاربدی برای گوشی های سیمبیان میباشد شما با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید یک اتصال و کیفیت کاری با قابلیت های بالا را تجربه کنید.

دانلود در ادمه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی سرعت برای سکه Need for Kart ویژه اندروید
در این بازی ماشین شما باید رعت عمل بالایی داشته باشید و با سرعت زیاد باید تمام سکه هایی که در یک صخره دایره ای وجود دارد را جمع کنید و به مراحل بعد راه پیدا کنید شما می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی رانندگی مرگبار DeathDrive برای گوشی های اندروید
این بازی که از پرطرفدارترین بازی های ماشین باشد شما عزیزان باید با استفاده از ماشینی که دارید تمام ماشین های دیگر را نابود کنید تا بتوانید ماشین های جدید را باز کنید و به یاد داشته باشید که سکه هایی که در خیابان ریخته شده را جمع کرده تا ابزار های خود گسترش دهید این باری ذرا می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 73 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید Zombies Ate My Friends
این بازی که از پرطرفدارترین بازی های زامبی می باشد شما عزیزان باید زامبی های در خیابان را نابود کنید و سعی کنید خیابان ها را تمیز کنید و به دنبال سلاح های مختلف در خیابان باشید تا بتوانید به راحتی مراحل ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذرانید این بازی هیجان انگیز را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 83 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جامپینگ PiPi!Doodle Jump HD! ویژه اندروید : دانلود مینی گیم رایگان و فوق العاده سرگرم کننده که به صورت اچ دی با رزولوشن بالا بر روی سیستم عامل آندروید گوشی شما عرضه شده است شما در این بازی باید پل ها را یکی یکی با پرش طی کنید و از مانع ار جمله سنجاقک ها بمب ها و راکن ها عبور کرده و با گذرندان مراحل کسب امتیاز کرده و رکورد بزنید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 70 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی نجات ری Rescue Ray - اندروید : یک اسن آبی داستانی ماجراجویانه با یک هواپیما برای نجات ری آغاز کرده است و او این کار در 60 مرحله هیجان بر انگیز و اکشن به انجام میرساند
چگونه به بازی؟
• تمرکز خود را فقط بر روی موشک های و بمب ها بگذارید!
• اطمینان حاصل کنید که به شما برخورد نکند!
• اجازه ندهید که خرس هاحمله کنند!
امکانات
• 60 سطح هیجان انگیز
• 3 تم باور نکردنی
• 6 انواع بمب
• 3 و powerups
• انسان برای نجات
• خرس های قطبی
• فوران آتشفشان

برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 1,451
  • بازدید کلی : 20,990