loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

SEPEHR76 بازدید : 245 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

پارکینگ ماشین های هیولا Monster Truck Parking - بازی اندرویدی

پارکینگ ماشین های هیولا Monster Truck Parking - بازی اندرویدی : پارکینگ کامیون های غول پیکر شما ماشین غول پیکر خود را انتخاب و آن را رنگ آمیزی و طراحی تقویت کرده به رانندگی و مسابقه بپردازید و تجربه ای شبیه ساز شده از رانندگی با این ماشین ها را بدست بیاورید.

دانلود در ادامه مطلب

 

SEPEHR76 بازدید : 270 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی اژدها و کفاش Dragon & Shoemaker - دانلود برای اندروید

ازی اژدها و کفاش Dragon & Shoemaker - دانلود برای اندروید : پسر کفاشی قصد دارد به تنهایی با اژدها یی ویرانگر دست و پنجه نرم کند و او را رام خود کند تا افسانه ای تازه ای خلق کند بازی یک گیم ماجراجویی با گیم پلی عالی و گرافیک خوب میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 244 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با نرم افزار Emoticons  می توانید شکلک های مختلفی را برای دوستان خود ارسال کنید . تنها کافی است برنامه را باز کرده و سپس شکلک ها را انتخاب نمایید . البته باید توجه داشت که این شکلک ها ، شکلک های ژاپنی می باشد . دقت داشته باشید که این شکلک ها گرافیکی نبوده ، بلکه به صورت متن یا نوشته هستند .

ویژگی های اصلی :

به اشتراک گذاری شکلک ها با دوستان

به اشتراک گذاری شکلک ها با پیامک

ارسال شکلک های مختلف

وجود شکلک های ژاپنی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 236 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دونده شب Night Runner - ویژه اندروید : پسر بچه از خواب پا میشود و خود را در همان کابوسی میبیند که همیشه در خواب میدید شما به او باید کمک کنید تا از اون رویای وحشتناک جنگل تاریک رهایی یابد و از آنجا خارج شود.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 244 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی تالکینگ Talking Rapper - آندروید : در این بازی شما با یک رپر آشنا میشوید که عاشق این است که صحبت های شما رو به صورت تند بیان کند تا در کار خود حرفه ای شود بازی دارای گرافیک عالی برای گوشی های اندرویدی شما میباشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 242 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

هزارتوی پنهان Hidden Labyrinth - بازی ماجراجویی اندروید

 

هزارتوی پنهان Hidden Labyrinth - بازی ماجراجویی اندروید : شما یک باستان شناس هستید و در آخرین سفر ماجراجویانه و اکتشافی خود در زیر یک معبد قدیمی گیر میافتید و تنها راه فرار از آنجا بیرون امدن از یک هزارتوی پیچ در پیچ و خفن میباشد پس برای زنده ماندن باید تمام تلاش خود را بکنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 69 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید تبلت مشاوره قیمت

اگر مایلید تبلت بخرید یا قصد بررسی و انتخاب دقیق تری را دارید حتما سری به ادامه مطلب این پست در یک موبایل بزنید.بدون شک کاملترین بررسی ها جهت انتخاب یک تبلت مناسب را برای شما فراهم آورده ایم.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 126 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر سه بعدی اندروید پارالاکس 3D Parallax Background

لایو والپیپر 3D Parallax Background v1.7 اندروید یک والپیپر زنده فوق العاده طبیعی و زیباست که بصورت سه بعدی تحت لیسانس اپن جی ال ارائه شده است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 83 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید

پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید : بازی پرندگان عصبانی انگری بردز یکی از قویترین گیم های اندروید میباشد و در این قسمت پرندگان ما برای جنگ و انتقام خود با خوک ستاره ی مرگ رو به رو میشوند و جنگی فضایی را به راه میاندازند شما در این بازی با گرافیک با و کیفیت اچ دی در هشتاد مرحله سرگرم کننده در چند سطح و تم هایی زیبا به رقابت و بازی میپردازید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 69 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a6/Advanced%20Task%20Manager.jpg

رم افزار مدیریت اجرا فایل ها و افزایش سرعت در گوشی های تحت سیستم عامل اندروید با عنوان Advanced Task Manager 3.0.2 که آخرین نسخه این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 66 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

موتو شهر سرعت Speed City Moto - بازی موتوری برای اندروید

موتو شهر سرعت Speed City Moto - بازی موتوری برای اندروید : تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در شهر سرعت در پیست های حرفه ای در کلاس های 250 cc و غیره برای تیم خود افتخار آفرینی کنید بازی دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی برای شما بازی خور های موبایل میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 89 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

آب و هوا eWeather HD, Radar HD, Alerts _ ویجت اندروید

نرم افزار eWeather HD, Radar HD, Alerts یکی دیگر از نرم افزارها و یا به عبارتی ویجت های آب و هوا برای اندروید است. این نرم افزار با اتصال به سرورهای قدرتمند خود میتواند پیش بینی دقیقی از آب و هوای چند روز آینده محل زندگی شما ارائه دهد. این نرم افزار تاریخ و ساعت و دما و رطوبت و تمام مشخصات اقلیمی محل زندگی شما را نمایش میدهد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 82 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کالیبره باتری اندروید با نرم افزار Battery HD Pro
برنامه پرطرفدار Battery HD Pro این بار نسخه اندروید که علاوه بر نمایش باتری سه بعدی فوق العاده زیبا HD باتری موبایل شما را با مانیتور کردن دقیق کالیبره کرده,و به شما می گوید چند ساعت دیگر میتوانید با گوشی خود ویدئو مشاهده کنید یا در اینترنت گشت و گذار کنید یا صحبت نمایید و...
از دیگر ویژگی های این برنامه بهینه ساز و کاربردی اندروید می توان به مشاهده دمای باتری زیر شارژ و تست باتری و تنظیمات صفحه نمایش اشاره کرد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 257 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید

 

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید : یک گیم بسیار ساده و زیبا برای بردن پول یا دادن زندگیشما در این بازی باید از سرعت عمل زیادی برخوردار باشید و در مقابل وجود مار هایی سمی دست به ربودن پول ها بزنید این گیم با گرافیک معمولی وگیم پلی خوب بصورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 66 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla : اگر دوستدارید یک استدیو خوب با ساز های ضربی برای خود داشته باشید و با صدا های گوناگون تبل که خود مینوازید و صداهای دیگر موسیقی یک ملودی زیبا را خلق کنید این سرگرمی برای شما بهترین است تا هنر خود را به نمایش بگذارید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 78 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دروازه های سیاه و سفید BLACK GATE: INFERNO آندروید

دروازه های سیاه و سفید BLACK GATE: INFERNO آندروید : در جهانی جادویی در برابر نیروهای تاریکی به ایستید و این شب بی پایان را به صبحی سپید بدهید و دنیا را از شر بدی ها رها کنید.شما در این بازی رهبری گروهی را بر عهده دارید و با استراتژی خاص خود به پیروزی برسید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 74 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Riptide GP2

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

چندی پیش شاهد منتشر شدن نسخه اول معروف ترین بازی جت اسکی اندروید بودیم و اکنون پس از کسب یک موفقیت بزرگ ، Riptide GP2 منتشر گردیده است . این نسخه نسبت به ویرایش اولیه آن تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات شامل امکان بازی به صورت آنلاین ، جت اکسی های متعدد و شیک ، بهبود یافتن گرافیک ، وجود حالت های حرفه ای و افزوده شدن مراحل جدید  می باشد . شما باید در ساحل های پر زرق و برق ، با حمله رعد آسا از دوستان خود پیشی گرفته و برنده مسابقه شوید . اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، این بازی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت بازی به صورت آنلاین

بهینه سازی شده برای تگرا ۳

مراحل جالب  وهیجانی

گرافیک HD بازی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 80 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Palmary Weather Premium v1.27

 

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار Palmary Weather Premium، بهترین و گرافیکی ترین نرم افزار برای پیش بینی وضع هوا می باشد. اگر تا به اکنون از سایر نرم افزار ها در زمینه پیش بینی هوا استفاده کرده اید، آن ها را کنار گذاشته و این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. رابط کاربری این نرم افزار، فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد. این نرم افزار قابلیت آن را دارد تا آب و هوای شهر مورد نظر شما را از ۱-۱۵ روز پیش بینی کند. همچنین، شما می توانید جزئیات وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر خود را مشاهده کنید

ویژگی های اصلی:

ارائه نمودار های مختلف در زمینه میزان بارش، دما و رطوبت

در دسترس بودن تنظیمات به روز رسانی خودکار

قابلیت پیش بینی به صورت ۱۲ تا ۴۸ ساعت

۶۸۰۰۰ مکان موجود در این نرم افزار

در دسترس بودن ۱۰ ویدجت اصلی

تعیین موقعیت با استفاده از GPS

اعلام هشدار آب و هوایی

پیش بینی ۲ الی ۱۵ روزه

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 69 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Archos-Video-Player

 

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Archos Video Player یکی از پلیرهای قدرتمند ویدیو برای اندروید است که با تکیه بر امکانات و قدرت خاص خود توانسته است نظر شمار زیادی از کاربران اندروید را به سوی خود جلب کند . از جمله این ویژگی ها می توان به بهره گیری از شتابدهنده دیکدر در بسیاری از دستگاه ها برای پخش فایلهای ویدیوی ، قابلیت پخش فایلها از شبکه های محلی و یا حافظه های USB جانبی ، دانلود خودکار زیرنویس و ساخت کتابخانه ویدویی اشاره نمود .

دانلود در ادامه مطلب

 

SEPEHR76 بازدید : 88 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Hornet-AntiVirus-Free

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Hornet AntiVirus ابزاری است که می تواند اندروید شما را در برابر خطرات ویروس ها ، تروجان ها ، کی لاگر ها و نیز کدهای USSD/MMI خطرناک ایمن بدارد . این اپلیکیشن با بهره گیری از موتور IN-ACTIVATOR می تواند پاکسازی کامل بدافزار ها را برایتان تضمین کند . یکی از مهم ترین قابلیت های این اپلیکیشن که باعث افزایش کارایی آن گردیده است امکان مونیتور کردن لحظه ای اپلیکیشن های درحال اجراست . بدین ترتیب هر برنامه ای که رفتارهای مشکوک از خود به نمایش در آورد ، این آنتی ویروس به سرعت واکنش نشان داده و کارهای لازم را انجام می دهد .

  دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 85 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Avernum-Escape-From-the-Pit

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Avernum: Escape From the Pit یک بازی ماجراجویانه سبک نقش بازی کردن می باشد که برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید طراحی گردیده است . در این بازی که بیش از ۳۰ ساعت گیم پلی را برایتان به ارمغان خواهد اورد می بایست در جهانی بزرگ و در یک خط داستانی حماسی منسجم ، اقدام به شورش و مبارزه برای آزادی کنید .

ویژگی ها :
- سه بخش مجزا و متفاوت برای انجام بازی
- ده ها ماموریت جانبی
- بیش از ۵۰ نبرد مختلف
- و …

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 79 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Gangstar-Vegas

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید به آخرین قسمت ارایه شده از بازی تحسین شده سبک اکشن شهر گناه سفر کنید اکنون Gangstar Vegas پیش روی شماست ؛ هم اکنون این بازی را دانلود نموده و خود را غرق در دنیای وحشی اسلحه ها نمایید ! این بازی که یکی از بالاترین گرافیک های ارایه شده برای بازی های اندروید را داراست قطعا خواهد توانست احساس استفاده از کنسول را در گوشی یا تبلت تحت اندرویدتان به شما بدهد .

ویژگی های بازی :
- ۸۰ ماموریت مختلف
- امکان ساخت میدان های گنگستری و مسابقات مافیایی
- بهره گیری از فناوری HAVOK PHYSICS به منظور هر چه زیباتر کردن فیزیک بازی
- انجام بازی به صورت Open-World ( قابلیت گشت و گذار در شهر بدون انجام ماموریت )
- قابلیت سوار شدن بر ماشین های دیوانه وار ، موتور و حتی جت های جنگی
- بهره مندی از موزیک های بسیار زیبا

دانلود در ادامه مطلب


 

SEPEHR76 بازدید : 66 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار امنیتی

آیا می خواهید با دانلود یک نرم افزار امنیتی از اطلاعات شخصی خود در اندروید محافظت کنید و از امنیت بالای خود لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
APP Lock 1.71 نرم افزار بسیار حرفه ای و معروف در زمینه ی حفاظت از اطلاعات شخصی در اندروید که می تواند امنیتی بالا را برای شما فراهم کند.با این برنامه  شما می توانید اس ام اس ها، اطلاعات تماس ها، جیمیل، فیس بوک، گالری، بازار، تنظیمات، تلفن و هر برنامه که شما انتخاب می کنید محافظت و  از حریم خصوصی خود را انجام دهید.

برخی از قابلیت های نرم افزار امنیتی APP Lock 1.71:

• حفاظت از  برنامه ها با استفاده از رمز عبور یا الگوی شکلی
• ویجت برای قفل کردن / باز کردن سریع
• قفل تماس های ورودی یا خروجی
• قفل تنظیمات سیستم
• قفل سریع سیستمهای روی نوار وضعیت

SEPEHR76 بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

ضبط آسان صدا Easy Voice Recorder Pro

اگر میخواهید به آسانی و با کیفیت بسیار بالا صدا ضبط کنید بهتر است نرم افزار Easy Voice Recorder Pro را دانلود کنید و بر روی دیوایس اندروید خود نصب کنید. این نرم افزار با داشتن ویجت اختصاصی به شما این امکان را میدهد تا به سرعت و با کیفیت بسیار بالا صدای مورد ظر خود را نصب کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
http://dl.yekmobile.com/2013/mona/19/Salvador.jpg
دانلود بازی تیراندازی با کمان Salvador The Saviour 1.0 در این بازی شما باید از مهارت تیراندازی برخوردار باشید تا بتوانید تمام قربانی ها را با استفاده از تیراندازی با کمان و قبل از خفه شدن آنها را نجات دهید تا امتیاز بالایی را بدست آورید این بازی قابل اجرا بروی اندروید می باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 72 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
انتقال نرم افزار و بازی بر روی مموری خارجی App2SD - Save phone storage
اکثر گوشی های اندروید با این مشکل مواجه هستند که نمیتوانند نرم افزارها و بازیهای نصب شده بر روی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهند.
نرم افزار App2SD - Save phone storage این مشکل را بر طرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی نرم افزار و بازیهای نصب شده بر روی مموری داخلی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوتبال فیفا 12 برای آندروید - نسخه گرافیکی FiFa 12  Android Football game

 

بازی فوتبال FiFa 12 که در نسخه آندروید خود تمام قدرت گرافیکی خود را قرار داده است تا بازی با حجمی بیش از 1.3 گیگابایتی را منتشر کند. فیفا 12 یکی از پر طرفدار ترین بازی های شرکت EA می باشد که هم اکنون از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

بازی منحصر به فردی که هرگز پیش از این برروی تلفن های همراه با این گرافیک منتشر نشده است.حال وقت آن شده است که از گرافیک و سی پی یو آندروید خود کمی استفاده کنید.تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آماده نبرد در میدان فوتبال با حریف خود شوید.شما می توانید کاپ انتخاب کنید و در یکی از این کاپ ها قهرمان شوید.

دانلود در ادامه مطلب/برای کمک به ما نظر بدهید

SEPEHR76 بازدید : 68 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

تجربه بازی اکشن اچ دی در آندروید Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0

 

ایان انچه که برای شما آغاز شده است. در مبارزه مدرن نسخه دوم شما باید در تکمیل کردن ماموریت خود در سرقت یکی از اثرهای ادبی و هنری بازی را جلو ببرید.مبارزه در جبهه های گوناگون دنیا از جمله : خاورمیانه,اروپا,آمریکا با استفاده از تجهیزات فوق مدرن که تجریه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد.قابلیت دو نفره وچند نفره از دیگر امکانات این بازی اکشن است.شما اگر از گوشی های دارای سیستم عامل آندروید استفاده می کنید حتما این بازی نظر شما را به خود جلب میکند. ومی توانید برای مشاهده تصاویر محیط و ویئوی دموی  بازی و لینک دانلود و مشخصات نصب و آموزش نصب با ادامه مطلب همراه شوید.بازی Modern Combat 2: Black Pegasus HD v3.3.0 بصورت کرک شده و تست شده می باشد پس با خیالی راحت از دانلود لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 

 

SEPEHR76 بازدید : 79 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

زی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 92 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

محافظت از صلح Peacekeeper بازی اندرویدی

 

صلح بان Peacekeeper 1.0 بازی اندروید : هنگامی که دشمن به شهر شما حمله میکند شما چه کاری انجام میدهید ؟ هزار نفر در دشمنان باطل به شهر شما حمله کرده اند و شما به عنوان صلح بان باید حمله های انها را دفع کنید و به مقابله با آنها بپردازید و آنها را با شکست از شهر خود بیرون کنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 80 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی سه بعدی رانندگی کامیون هیولا 3D Monster Truck Driving اندروید
دانلود بازی سه بعدی رانندگی کامیون هیولا 3D Monster Truck Driving v1.5 در این بازی شما با انواع ماشین هایی که تا حالا با ان رانندگی نکرین بازی می کنید این بازی در محیط سه بعدی و در کوه ها و جنگل ها قرار دارد این را به یاد داشنه باشید که در بین را مسابقه گنج هایی وجود دارد که باید آنها را جمع کنید واین بازی دارای 100 مراحل مختلفی می باشد که قابل نصب بروی گوشی اندروید می باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 82 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی بزرگراه زامبی Zombie Highway اندروید

زامبی ها را زیر کنید و از شر زامبی ها خلاص شوید در بازی Zombie Highway v1.6 بزرگراه زامبی که در این بازی هیجان انگیز اکشن باید با ماشین از بزرگراههای گوناگون عبور کرده و زامبی ها را به هر وسیله ای چه آتش زدن چا زیر کردن با ماشین و چه اسلحه ها نابود کنید.
در هر مرحله اسلحه ها و ابزار های مختلفی برای نابودسازی Zombie ها به شما داده می شود که می توانید از آنها استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 84 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت یک موبایل دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 310 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی استراتژی توی دفنس دوم Toy Defense 2 اندروید
وی دفنس یک بازی استراتژی به تمام معنا برای گوشی های اندروید می باشد. بازی Toy Defense 2 v1.2 با میلیون ها کاربر و طرفدار در سرتاسر دنیا به یکی از بازی های جذاب و هیجانی تبدیل شده است که در سبک دفاعی و استراتژی جزو بهترین ها می باشد.
شرکت در ماموریت های مختلف و جنگ های وسیع از سواحل دریا گرفته تا جنگهای سر سبز و صحراهای شمال آفریقا جزو میدان های نبرد شما می باشند.گیم پلی بازی در سبک بازی دفاع از قلعه می باشد اما کمی جذاب تر و دارای 72 مرحله و سه جهان از جنگ های صلیبی ,نبرد استالینگراد و جنگ ارباب ها با الهام گرفتن از سلاح های واقعی و منحصر به فرد برای یک جنگ تمام عیار در بازی Toy Defense 2 ; اندروید که باید ارتش شما برای دفاع از پایگاه های نظامی خود جهت مبارزه با انواع تهاجم ها آماده باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 91 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی ماموریت بحرانی اسوات Critical Missions: SWAT نسخه اندروید
دانلود بازی ماموریت بحرانی اسوات Critical Missions: SWAT v.2791 این بازی یکی از بازی های اعتیادآور آندروید می باشد در این بازی شما باید تمام گروگان هایی که در دست دشمنان است را نجات دهید و با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید همه دشمنان این بازی را نابود کنید تا شما برنده این بازی شگفت انگیز باشید این بازی جالب را می توانید بروی سیتم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب......بچه ها نظر یادتون نره
SEPEHR76 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

Holo Dark

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شب از راه رسیده است و ارواح خبیث قصد دارند به کره زمین حمله کنند . شما همه این ها را در بازی Hero Defense : Kill Undead تجربه خواهید کرد . این حمله بسیار سهمگین خواهد بود . ارواح ،  با سرعت بسیار زیاد راهی می شوند و هدفشان نابودی جهان است . دنیا در حال نابودی است و تنها کسی که می تواند جلوی آن ها را بگیرد، شما هستید . قهرمانان خود را انتخاب کرده و سلاح های تان را بردارید ! باید از خانه خود در برابر دشمنان محافظت کنید . باید تمامی دشمنان را بیرون رانده و نابودشان سازید . نگران نباشید ، زیرا سلاح های متعددی در اختیار شما خواهد بود و با استفاده از قدرت باور نکردنی آنها هیچ دشمنی را توان ایستادگی نخواهد بود !

ویژگی های اصلی :

بیش از ۳۰ دستاورد مهم

بیش از ۱۵۰ اسلحه قدرتمند

وجود سه قهرمان در بازی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر ماشین های مسابقه ای Racing Cars HD LIVE! Wallpaper
لایو والپیپر اندروید Racing Cars HD LIVE! Wallpaper که با انواع ماشین های مسابقه ای گوشی شما را زیبا می کند.شما می توانید با انتخاب آسمان پشت سر خود همچنین اشیا موجود در آسمان و انتخاب خودرو مورد علاقه خود و کمی اضافات دیگر یک لایو والپیپر اختصاصی داشته باشید.
دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 1,462
  • بازدید کلی : 21,001