loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

amir بازدید : 103 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید. به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

دانلود در ادامه طلب

amir بازدید : 80 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۰ میلیون بازیکن در سرار جهان

نصف کردن میوه های پر زرق و برق

به کار رفتن انیمیشن های زیبا

پیدا کردن لوبیای سحرآمزی

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 90 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی عصر زامبی ها Age of Zombies 1.0.8 در این بازی هیجان انگیز شما عزیزان با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید باید زامبی هایی که به سمت شما حمله می کنند را نابود کرده تا بتوانید به مراحل های بعدی راه پیدا کنید این بازی را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کند و ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 85 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فکری Fantashooting v.2.12 برای اندروید - جدیدترین ورژن بازی شوتینگ فانتا و ماجرای این بازی از این قرار است که دو دانش آموز از موسسه جنگاوری فانتزی پس از فارق التحصیلی , در پی مبارزه با هیولا های ترسناک به جنگل وحشی میروند اما انها با چیزهایی عجیب مواجه می شوند که.... و این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.
ویژگی های بازی :
- 3D جوی استیک تیرانداز
- بازی اکشن
- ثروت از سلاح های بازی ، لذت بردن از اثرات سلاح و شگفتی ان.
- تغییر لوازم: دخالت دشمن و یا آسیب رساندن به اموال ناشی از حمله غیر منتظره.
- تغییرات آب و هوا، اولین هیولا تغییر خواهد کرد
- احضار قدرتمند مجموعه ای کامل سه موجودات جادویی به شما کمک کند.
- صفحه نمایش بازی باور نکردنی است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 87 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

سوپر مسابقات بوکس زنی Super KO Fighting - بازی اندروید : در رقابت های مشت زنی شرکت کنید و با قهرمان های بسیاری رو به رو شوید و برای آنها چالش بوجود بیاورید و آنها را شکست بدهید بازی دارای گیم پلی عالی و گرافیکی کارتونی و زیبا برای اندروید طراحی شده است.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 81 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جایگاه فرشتگان Where Angels Cry اندروید : در معبدی قدیمی هیچ یک از اشبا سرجای خود قرار ندارند شما در این بازی باید به این معبد کمک کنید تا هر یک از اشیا پیدا شده و در سرجای خود قرار گرفته شود بازی گم با گرافیک خوب وگیم پلی روانی است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 69 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید تبلت مشاوره قیمت

اگر مایلید تبلت بخرید یا قصد بررسی و انتخاب دقیق تری را دارید حتما سری به ادامه مطلب این پست در یک موبایل بزنید.بدون شک کاملترین بررسی ها جهت انتخاب یک تبلت مناسب را برای شما فراهم آورده ایم.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 126 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر سه بعدی اندروید پارالاکس 3D Parallax Background

لایو والپیپر 3D Parallax Background v1.7 اندروید یک والپیپر زنده فوق العاده طبیعی و زیباست که بصورت سه بعدی تحت لیسانس اپن جی ال ارائه شده است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 83 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید

پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars HD - دانلود بازی جالب و زیبای اندروید : بازی پرندگان عصبانی انگری بردز یکی از قویترین گیم های اندروید میباشد و در این قسمت پرندگان ما برای جنگ و انتقام خود با خوک ستاره ی مرگ رو به رو میشوند و جنگی فضایی را به راه میاندازند شما در این بازی با گرافیک با و کیفیت اچ دی در هشتاد مرحله سرگرم کننده در چند سطح و تم هایی زیبا به رقابت و بازی میپردازید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 69 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a6/Advanced%20Task%20Manager.jpg

رم افزار مدیریت اجرا فایل ها و افزایش سرعت در گوشی های تحت سیستم عامل اندروید با عنوان Advanced Task Manager 3.0.2 که آخرین نسخه این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 1,480
  • بازدید کلی : 21,019