loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

amir بازدید : 82 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی هابیت دونده ماهر Hobbit Jetpack Runner 1.3 در این بازی سرگرم کننده هابیت با جتی که به پشت خود بسته است قصد جمع کردن سکه ها را دارد اما مراقب حیواناتی که در بین راه وجود دارد باشید و با جمع کردن سکه ها می توانید از مغازه خرید کنید و وسایل خود را ارتقاء دهید این بازی قابل نصب بروی گوشی های اندروید می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 66 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

موتو شهر سرعت Speed City Moto - بازی موتوری برای اندروید

موتو شهر سرعت Speed City Moto - بازی موتوری برای اندروید : تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در شهر سرعت در پیست های حرفه ای در کلاس های 250 cc و غیره برای تیم خود افتخار آفرینی کنید بازی دارای گرافیک خوب و گیم پلی عالی برای شما بازی خور های موبایل میباشد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 89 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

آب و هوا eWeather HD, Radar HD, Alerts _ ویجت اندروید

نرم افزار eWeather HD, Radar HD, Alerts یکی دیگر از نرم افزارها و یا به عبارتی ویجت های آب و هوا برای اندروید است. این نرم افزار با اتصال به سرورهای قدرتمند خود میتواند پیش بینی دقیقی از آب و هوای چند روز آینده محل زندگی شما ارائه دهد. این نرم افزار تاریخ و ساعت و دما و رطوبت و تمام مشخصات اقلیمی محل زندگی شما را نمایش میدهد.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 82 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کالیبره باتری اندروید با نرم افزار Battery HD Pro
برنامه پرطرفدار Battery HD Pro این بار نسخه اندروید که علاوه بر نمایش باتری سه بعدی فوق العاده زیبا HD باتری موبایل شما را با مانیتور کردن دقیق کالیبره کرده,و به شما می گوید چند ساعت دیگر میتوانید با گوشی خود ویدئو مشاهده کنید یا در اینترنت گشت و گذار کنید یا صحبت نمایید و...
از دیگر ویژگی های این برنامه بهینه ساز و کاربردی اندروید می توان به مشاهده دمای باتری زیر شارژ و تست باتری و تنظیمات صفحه نمایش اشاره کرد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 257 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید

 

بازی زیبای پول یا مرگ Money or Death - دانلود اندروید : یک گیم بسیار ساده و زیبا برای بردن پول یا دادن زندگیشما در این بازی باید از سرعت عمل زیادی برخوردار باشید و در مقابل وجود مار هایی سمی دست به ربودن پول ها بزنید این گیم با گرافیک معمولی وگیم پلی خوب بصورت رایگان برای اندروید عرضه شده است.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 66 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla

دانلود سرگرمی فان اندرویدی - تبل Tabla : اگر دوستدارید یک استدیو خوب با ساز های ضربی برای خود داشته باشید و با صدا های گوناگون تبل که خود مینوازید و صداهای دیگر موسیقی یک ملودی زیبا را خلق کنید این سرگرمی برای شما بهترین است تا هنر خود را به نمایش بگذارید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 78 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

دروازه های سیاه و سفید BLACK GATE: INFERNO آندروید

دروازه های سیاه و سفید BLACK GATE: INFERNO آندروید : در جهانی جادویی در برابر نیروهای تاریکی به ایستید و این شب بی پایان را به صبحی سپید بدهید و دنیا را از شر بدی ها رها کنید.شما در این بازی رهبری گروهی را بر عهده دارید و با استراتژی خاص خود به پیروزی برسید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 74 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Riptide GP2

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

چندی پیش شاهد منتشر شدن نسخه اول معروف ترین بازی جت اسکی اندروید بودیم و اکنون پس از کسب یک موفقیت بزرگ ، Riptide GP2 منتشر گردیده است . این نسخه نسبت به ویرایش اولیه آن تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات شامل امکان بازی به صورت آنلاین ، جت اکسی های متعدد و شیک ، بهبود یافتن گرافیک ، وجود حالت های حرفه ای و افزوده شدن مراحل جدید  می باشد . شما باید در ساحل های پر زرق و برق ، با حمله رعد آسا از دوستان خود پیشی گرفته و برنده مسابقه شوید . اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، این بازی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت بازی به صورت آنلاین

بهینه سازی شده برای تگرا ۳

مراحل جالب  وهیجانی

گرافیک HD بازی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 80 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Palmary Weather Premium v1.27

 

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار Palmary Weather Premium، بهترین و گرافیکی ترین نرم افزار برای پیش بینی وضع هوا می باشد. اگر تا به اکنون از سایر نرم افزار ها در زمینه پیش بینی هوا استفاده کرده اید، آن ها را کنار گذاشته و این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید. رابط کاربری این نرم افزار، فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد. این نرم افزار قابلیت آن را دارد تا آب و هوای شهر مورد نظر شما را از ۱-۱۵ روز پیش بینی کند. همچنین، شما می توانید جزئیات وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر خود را مشاهده کنید

ویژگی های اصلی:

ارائه نمودار های مختلف در زمینه میزان بارش، دما و رطوبت

در دسترس بودن تنظیمات به روز رسانی خودکار

قابلیت پیش بینی به صورت ۱۲ تا ۴۸ ساعت

۶۸۰۰۰ مکان موجود در این نرم افزار

در دسترس بودن ۱۰ ویدجت اصلی

تعیین موقعیت با استفاده از GPS

اعلام هشدار آب و هوایی

پیش بینی ۲ الی ۱۵ روزه

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1,472
  • بازدید کلی : 21,011