loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی سرعت برای سکه Need for Kart ویژه اندروید
در این بازی ماشین شما باید رعت عمل بالایی داشته باشید و با سرعت زیاد باید تمام سکه هایی که در یک صخره دایره ای وجود دارد را جمع کنید و به مراحل بعد راه پیدا کنید شما می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 74 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

کاهش مصرف باتری در اندروید با نرم افزار Du Battery Saver+Switch Widget v3.1.0.pro له همراه ویجت نسخه پروفشنال بصورت کاملا رایگان مانند همیشه از یک موبایل . کام
شما سزاوار یک باتری با شارژ طولانی برروی اندروید خود تا هستید.کافی است یکبار این برنامه را روی اندروید خود نصب کنید تا از معجزه آن آگاه شوید.بهینه سازی پردازش و سنسور و وای فای و مانیتور... اصل کار این برنامه است

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 107 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

مردگان بیدار شده اند و شما در بین انبوهی از مردگان گیر افتاده اید و مجبور هستید برای زنده ماندن از این جهنم تمام آنها را نابود کنید اما تعداد آنها بسیار بالاست البته نگران نباشید شما یک سرباز حرفه ای و کاملا آموزش دیده اید و دارای سلاح های مدرن پس کمی تلاش کنید تا از این جهنم راه نجات را پیدا کنید.دقت کنید که زامبی ها در هر دور از بازی قوی و قوی تر می شوند پس قبل از بمباران هسته ای شهر را ترک کنید.همچنین بازی Undead Swarm 2 یک بازی سوم شخص است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی رانندگی مرگبار DeathDrive برای گوشی های اندروید
این بازی که از پرطرفدارترین بازی های ماشین باشد شما عزیزان باید با استفاده از ماشینی که دارید تمام ماشین های دیگر را نابود کنید تا بتوانید ماشین های جدید را باز کنید و به یاد داشته باشید که سکه هایی که در خیابان ریخته شده را جمع کرده تا ابزار های خود گسترش دهید این باری ذرا می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 73 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید Zombies Ate My Friends
این بازی که از پرطرفدارترین بازی های زامبی می باشد شما عزیزان باید زامبی های در خیابان را نابود کنید و سعی کنید خیابان ها را تمیز کنید و به دنبال سلاح های مختلف در خیابان باشید تا بتوانید به راحتی مراحل ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذرانید این بازی هیجان انگیز را می توانید بروی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 88 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
نرم افزار بوزی باکس نسخه اندروید BusyBox Pro v9.7.5ایجاد امکانات فراوان با نرم افزار BusyBox Pro v9.7.5 اندروید که بیش از 2.5 میلیون بار دانلود یکی از ابزار های سیستمی محبوب در اندروید به حساب میرود.این برنامه حرفه ای برای اجرای راحت با Linux Kernel طراحی شده است.
دانلود در ادامه مطلب
amir بازدید : 93 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جذاب و هیجانی تعمیر اتومبیل و اشیا مخفی که با استفاده از اشیا پنهانی که در گاراژ وجود دارد باید موستانگ خود را آنگونه که بازی از شما خواسته است درست کرده و مراحل را پشت سر بگذارید.
یک بازی کاملا متفاوت در سبک ماشینی اما از نوع دیگر با عنوان Fix My Car LITE Hidden Objects برای گوشی های اندروید در سایت 

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 71 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بسیار حرفه ای و کارآمد پخش کننده صدا PlayerPro Music Player که داری لیست پخش آهنگ ها تصاویر هنرمندان مرورگر پخش ویدیو و ... یکی از ویژگی ها این نر مافزار سرچ کردن متن آهنگ ها با استفاده از برچسب های آهنگ و صدای بسیار دالبی مخصوصا برای گوشی های اچ تی سی توصیه می شود این پخش کننده صدا را دانلود از ادامه مطلب دانلوئ کنید.

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 103 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلودلایو والپیپیر های nature pro hd live wallpaper طبیعت زنده اندروید که داری تصاویر متحرکی از طبیعت برای زینت بخشیدن به محیط گوشی شما این پک شامل بهترین و زیباترین عکس های حیات وحش و امکانات ویژه است

ویژگی ها:
دو پوسته شب وروز
6 طرح رنگی با طیف های بال
تصاویری از 8 نوع درخت های کمیاب جهان
روشن و خاموش کردن لایه های انیمیشنی
پشتیبانی از زبان

دانلود در ادامه مطلب

amir بازدید : 83 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جامپینگ PiPi!Doodle Jump HD! ویژه اندروید : دانلود مینی گیم رایگان و فوق العاده سرگرم کننده که به صورت اچ دی با رزولوشن بالا بر روی سیستم عامل آندروید گوشی شما عرضه شده است شما در این بازی باید پل ها را یکی یکی با پرش طی کنید و از مانع ار جمله سنجاقک ها بمب ها و راکن ها عبور کرده و با گذرندان مراحل کسب امتیاز کرده و رکورد بزنید.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 1,448
  • بازدید کلی : 20,987