loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید رنجر تنها The Lone Ranger
دانلود بازی رنجر تنها The Lone Ranger v.1.0.0 در این بازی شما قهرمان داستان می باشید و در این بازی هیجان انگیز شما سوار بر اسب زیبای خود به سمت شهر تگزاس رنجر می روید شما در این شهر باید تمام افراد قانون شکن را مجازات کنید و با حرص و فساد انسان ها مبارزه کنید تا آرامش را به این شهر بازگردانید این بازی اکشن قابل نصب بروی سیستم عامل اندروید می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.
دالود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 62 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

نرم افزار پشتیبان گیر اس ام اس در اندروید SMS Backup & Restore Pro

اس ام اس های هر شخص شاید جزو مهمترین قسمت های گوشی هر شخص به حساب آید.گرفتن بک آپ بهترین کاری است که میشود انجام داد تا این اطلاعات همیشه حفظ شود و در مواقع ضرور این بک آپ را بازگردانی کرد.
نرم افزار اندروید SMS Backup And Restore Pro v6.20 اولین و قدرتمندترین نرم افزای است که اجازه گرفتن فایل بک آپ و ریستور کردن آن را به شما می دهد آن هم بصورت اتوماتیک و دستی و انتقال بک آپ به ایمیل و ذخیره اس ام اس ها با فرمت xml و تنظیمات مهم دیگر که با استفاده از این نرم افزار حتما با آن قابلیت ها را مشاهده خواهید کرد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی ماجراجوی اندروید  GA5: Catacombs of the Undercity
دانلود بازی هیجانی و ماجراجوی دخمه GA5: Catacombs of the Undercity برای همه کاربران عزیز وب سایت یک موبایل قرار دادیم در این بازی با انداختن تاس ها و با ماجرای های جدید روبه رو می شوید و با گرگهای خبیثی که در کمین شما هستند مبارزه خواهید کرد و با انجام یک استراتژی خوب می توانید از مخمصه خود را نجات دهید و خود را از دخمه های تاریک و ازدست همه موجودات نجات دهید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 77 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی جنگ با زامبی ها Zombie World War نسخه اندروید
دانلود بازی جنگ جهانی زامبی Zombie World War 1.01 این بازی از پرطرفدارترین بازی های ترسناک آندروید می باشد که در این بازی شما با استفاده از سلاح هایی متفاوتی که در اخیار دارید باید تمام زامبی ها را از بین ببرید این بازی دارای 120 مراحل مختلف در 21 صحنه های گوناگون اجرا می شود که شما عزیزان می توانید این بازی را بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 70 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

http://www.dl.yekmobile.com/2013/mohsen/m99/1.jpg

بازی هیجان انگیز به سوی مرگ Into the Dead که نسخه 1.4.3 خود را تازه منتشر کرده است را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
شهر پر از زامبی هست و زامبی ها به هر سمتی حمله میکنند و هر انسانی که باقی مانده باشد میخورند و شما جزو معدود افراد نجات یافته در این شهر هست ولی ماندن شما را نیز به سمت مرگ می کشاند پس باید زامبی ها را نابود کنید تا پیروز شوید و از مرگ رهایی یابید.
بازی هیجانی و ترسناک در اندروید یا بیش از 10 میلیون بار دانلود که دارای حجم نسبتا کمی می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 

SEPEHR76 بازدید : 88 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی دفاع از برج

بازیTowers of Chaos- Demon Defense یک بازی فوق العاده جذاب و زیبا با گرافیک خوب می باشد که برروی سیستم عامل اندروید قابل نصب است.
در جستجو انتقام در عصر روح شیاطین تشنه به خون انسان که شما باید با ساخت تجهزیات دفاعی که در قلعه خود دارید از انسان ها دفاع کنیدو
یک بازی در سبک بازی های دفاعی با امکانات و تجهیزات و گیم پلی عالی یا 20 نقشه منحصر بخ فرد و 4 جهان متفاوت که هم اکنون از سایت یک موبایل قابل دانلود است.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 109 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی اندروید استراتژی تمدن ها LOS: Civilizations با گرافیک بالا
بازی استراتژی اندروید با گرافیک بالا و کاملا HD که با عنوان LOS: Civilizations در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
شما باید در این بازی تمام میدان های نبرد خود را بوسیله کارت های موجود در بازی کنترل کنید و پیروز میدان باشید.پیروز شدن در میدان جنگ های باستانی به سبک کارت بازی در برابر هزاران نفر بازیکن آنلاین بسیار سخت است. در این بازی شما باید از پایگاه خود به شدت محافظت کرده و ارتش خود را تقویت کنید تا بتوانید حریف را شکست دهید. در این بازی باید کارت های مخصوص را آزاد کنید. قابل توجه است که این بازی در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را کسب کرده است . کارت های اعتیادآور و اکشن , نبرد ارتش های رقیب , سازگار با پردازنده AMR 7 و بالاتر , مطلع شدن از ویژگی تمدن های باستانی و ... از ویژگی های مهم و کاربردی این بازی اچ دی بسیار زیبا می باشد
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 94 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
hبازی جدید و اعتیادآور له کردن هیولاها Death Smasher اندروید
بازی اعتیادآور Death Smasher که دارای گرافیک جذاب وصداهای بسیار هماهنگ و فوق العاده یک بازی جذاب برای کاربران ایجاده کرده است.
در جهان موجودات بد و هیولاها و موجودات ترسناک پر شده است باید تمام آنها را نابود کنید و زمین را پاک کنید.
بازی به اینصورت است که شما باید با انگشت خود موجود بد را له کنید و هواستان به موجودات خوب و بی آزار هم باشد که آنها را اشتباهی نکشید
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 111 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
دانلود بازی اندروید Respawnables گرافیک و اکشن
در این بازی سرگرم کننده شما عزیزان باید با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید تمام دشمنان خود را نابود کنید در این بازی 20 نوع سلاح مختلف وجود دارد که بازی را برای شما هیجان انگیز می کند و ابن بازی از پرطرفدارترین بازی های اندروید می باشد که با نصب این بازی بروی سیستم عامل اندروید خود می توانید ساعت ها سرگرم شوید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 75 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz برای Symbian^3 Anna Belle

نیم باز Nimbuzz برای Symbian^3 Anna Belle - ورژن جدید و بروز شه از برنامه مسنجر که یک ابزار قدرتمند و کاربدی برای گوشی های سیمبیان میباشد شما با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید یک اتصال و کیفیت کاری با قابلیت های بالا را تجربه کنید.

دانلود در ادمه مطلب

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 1,655
  • بازدید کلی : 21,194