loading...
رهام دانلود | مرجع دانلود جدیدترین نرم افزار و بازی ها
ارتباط با ما
 برای ارسال تبلیغات با آی دی ها و ایمیل زیر در تماس باشید
AdMiN 
 

amir بازدید : 82 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

در بعضی موارد ممکن است شما قصد دانلود بازی را داشته باشید که از گرافیک بالایی برخوردار باشد.اما زمانی که قصد دانلود بازی را دارید با دو لینک برای دانلود رو به رو می شوید.که برروی یک نوشته شده است دانلود بازی و لینک دیگر نوشته شده است دانلود گیم دیتا بازی که ممکن است برخی از دوستان ندانند چگونه باید ابن نوع بازی ها را نصب کنند پس اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

دانلود در ادامه مطلب/////نظر بدید

SEPEHR76 بازدید : 80 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی فوق العاده گرافیک بالا مکس پین آندروید - Max Payne َAndroid Game Hi graphic

زی Max Payne که بعد از یازده سال نسخه موبایل خود را برای آیفون ارائه کرده است حال نسخه آندروید این بازی فوق العاده گرافیکی و جذاب را برای گوشی های آندروید ارائه کرده است که در ادامه مطلب می توانید محیطی از بازی را مشاهده نمایید و با لینک مستقیم مانند همیشه بازی را دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 93 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

محافظت از صلح Peacekeeper بازی اندرویدی

 

صلح بان Peacekeeper 1.0 بازی اندروید : هنگامی که دشمن به شهر شما حمله میکند شما چه کاری انجام میدهید ؟ هزار نفر در دشمنان باطل به شهر شما حمله کرده اند و شما به عنوان صلح بان باید حمله های انها را دفع کنید و به مقابله با آنها بپردازید و آنها را با شکست از شهر خود بیرون کنید.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 81 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی سه بعدی رانندگی کامیون هیولا 3D Monster Truck Driving اندروید
دانلود بازی سه بعدی رانندگی کامیون هیولا 3D Monster Truck Driving v1.5 در این بازی شما با انواع ماشین هایی که تا حالا با ان رانندگی نکرین بازی می کنید این بازی در محیط سه بعدی و در کوه ها و جنگل ها قرار دارد این را به یاد داشنه باشید که در بین را مسابقه گنج هایی وجود دارد که باید آنها را جمع کنید واین بازی دارای 100 مراحل مختلفی می باشد که قابل نصب بروی گوشی اندروید می باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 83 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی بزرگراه زامبی Zombie Highway اندروید

زامبی ها را زیر کنید و از شر زامبی ها خلاص شوید در بازی Zombie Highway v1.6 بزرگراه زامبی که در این بازی هیجان انگیز اکشن باید با ماشین از بزرگراههای گوناگون عبور کرده و زامبی ها را به هر وسیله ای چه آتش زدن چا زیر کردن با ماشین و چه اسلحه ها نابود کنید.
در هر مرحله اسلحه ها و ابزار های مختلفی برای نابودسازی Zombie ها به شما داده می شود که می توانید از آنها استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 86 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

جی پی اس فارسی آفلاین اندروید NDrive Navi Iran

جی پی اس آفلاین و فارسی آندروید با عنوان NDrive Navi Iran که بهترین مسیریاب و نقشه تمام مسیرهای ایران برای تمام گوشی های اندروید می باشد.
یک جی پی اس تقریبا کم حجم و تست شده که به سادگی قابل نصب و استفاده می باشد.این GPS اندروید را هم اکنون از وبسایت یک موبایل دانلود نمایید.

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 312 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی استراتژی توی دفنس دوم Toy Defense 2 اندروید
وی دفنس یک بازی استراتژی به تمام معنا برای گوشی های اندروید می باشد. بازی Toy Defense 2 v1.2 با میلیون ها کاربر و طرفدار در سرتاسر دنیا به یکی از بازی های جذاب و هیجانی تبدیل شده است که در سبک دفاعی و استراتژی جزو بهترین ها می باشد.
شرکت در ماموریت های مختلف و جنگ های وسیع از سواحل دریا گرفته تا جنگهای سر سبز و صحراهای شمال آفریقا جزو میدان های نبرد شما می باشند.گیم پلی بازی در سبک بازی دفاع از قلعه می باشد اما کمی جذاب تر و دارای 72 مرحله و سه جهان از جنگ های صلیبی ,نبرد استالینگراد و جنگ ارباب ها با الهام گرفتن از سلاح های واقعی و منحصر به فرد برای یک جنگ تمام عیار در بازی Toy Defense 2 ; اندروید که باید ارتش شما برای دفاع از پایگاه های نظامی خود جهت مبارزه با انواع تهاجم ها آماده باشد.
دانلود در ادامه مطلب
SEPEHR76 بازدید : 92 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
بازی ماموریت بحرانی اسوات Critical Missions: SWAT نسخه اندروید
دانلود بازی ماموریت بحرانی اسوات Critical Missions: SWAT v.2791 این بازی یکی از بازی های اعتیادآور آندروید می باشد در این بازی شما باید تمام گروگان هایی که در دست دشمنان است را نجات دهید و با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید همه دشمنان این بازی را نابود کنید تا شما برنده این بازی شگفت انگیز باشید این بازی جالب را می توانید بروی سیتم عامل اندروید خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.
دانلود در ادامه مطلب......بچه ها نظر یادتون نره
SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

Holo Dark

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شب از راه رسیده است و ارواح خبیث قصد دارند به کره زمین حمله کنند . شما همه این ها را در بازی Hero Defense : Kill Undead تجربه خواهید کرد . این حمله بسیار سهمگین خواهد بود . ارواح ،  با سرعت بسیار زیاد راهی می شوند و هدفشان نابودی جهان است . دنیا در حال نابودی است و تنها کسی که می تواند جلوی آن ها را بگیرد، شما هستید . قهرمانان خود را انتخاب کرده و سلاح های تان را بردارید ! باید از خانه خود در برابر دشمنان محافظت کنید . باید تمامی دشمنان را بیرون رانده و نابودشان سازید . نگران نباشید ، زیرا سلاح های متعددی در اختیار شما خواهد بود و با استفاده از قدرت باور نکردنی آنها هیچ دشمنی را توان ایستادگی نخواهد بود !

ویژگی های اصلی :

بیش از ۳۰ دستاورد مهم

بیش از ۱۵۰ اسلحه قدرتمند

وجود سه قهرمان در بازی

دانلود در ادامه مطلب

SEPEHR76 بازدید : 71 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)
لایو والپیپر ماشین های مسابقه ای Racing Cars HD LIVE! Wallpaper
لایو والپیپر اندروید Racing Cars HD LIVE! Wallpaper که با انواع ماشین های مسابقه ای گوشی شما را زیبا می کند.شما می توانید با انتخاب آسمان پشت سر خود همچنین اشیا موجود در آسمان و انتخاب خودرو مورد علاقه خود و کمی اضافات دیگر یک لایو والپیپر اختصاصی داشته باشید.
دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 1,699
  • بازدید کلی : 21,238